Thursday 29 August 2013

My Little Beauty Tonic Freshener Lotion



My Little Beauty Tonic Freshener 

Hi girls,

Today I want to tell you about a product I've recently tried in a French beauty box (My Little Box). You can see the review of all the products I have received in this box here. I usually try to review every product I try, but I often noticed that bloggers sometimes forget about reviewing products tested in their boxes. It will be quick, but here we go, with the tonic freshener by My Little Beauty!

I've been using it every day since I got the box and it's really refreshing my skin every morning. 
It is made with cucumber extracts and has a lovely scent, not very common and quite strong, a bit like a woman fragrance. My skin now feels smooth, less shiny, with less visible pores. I apply it on a cotton pad every morning and you don't need to rinse it. A quick morning gesture before applying make-up or not. The only bad point, I would say, is that it costs 14 euros for 100ml, which is nearly the price I paid for the whole box of products. So I don't think I'll buy it again, even though I'm really satisfied with this product. Link 

Who's the fresh girl now?
Lotion tonique fraîcheur My Little Beauty 

Salut les filles,

Aujourd'hui je souhaite vous parler d'un produit que j'ai récemment essayé présent dans My Little Box. Vous pouvez voir l'article qui présente tous les produits que j'ai reçu ici. J'essaye de donner mon avis sur tous les produits que je teste, mais j'ai souvent remarqué qu'en général, les blogueurs qui reçoivent une box ne font pas toujours de revues sur chaque produit testé. Ça sera rapide, mais voici voici donc la lotion tonique fraîcheur de My Little Beauty. 

Je l'utilise quotidiennement depuis que je l'ai reçu dans ma box et elle est rafraîchie effectivement très bien ma peau chaque matin. Elle est faite d'extraits de concombre et a une odeur très agréable, assez forte, un peu comme un parfum de femme. Ma peau est douce, moins brillante, avec des pores moins visibles. Je l'applique sur un coton chaque matin et il ne faut pas rincer la lotion. Un geste rapide à faire le matin, avant d'appliquer le maquillage ou non. Le seul inconvénient est qu'elle coûte 14 euros pour 100ml, ce qui représente presque le prix que j'ai payé pour toute ma box. Alors je ne pense pas que je la rachèterai, même si je suis vraiment satisfaite de ce produit. Lien



No comments:

Post a Comment